Selasa, 09 April 2013

ayang

Satu per satu pemain bola sepak Inggeris gugur dengan skandal seks mahupun skandal curang. Selepas Frank Lampard, John Terry, Ashley Cole, Jermain Defoe, Peter Crouch, dan Wayne Rooney, pemain bola sepak yang dianggap sebagai suami idaman, David Beckham, akhirnya dilanda isu mengerikan: berselingkuh dengan seorang wanita pekerja seks komersil, Irma Nici. Si wanita sendiri yang mendedahkan kecurangan Beckham pada majalah Touch Weekly.
Dalam laman web online-nya, majalah terbitan Amerika Syarikat tersebut menyebutkan, suami Victoria tersebut mesti meraba kocek sekurang-kurangnya sekitar rm 31701 untuk sekali keluar dengan Nici.

Harga super mahal tersebut jelas setanding dengan reputasi Irma Nici di dunia perpelacuran negeri Amerika Syarikat (dibandingkan dengan kadar kecurangan Wayne Rooney, Jennifer Thompson, yang hanya rm 5635 juta semalam).
Ya, Nici memang terkenal sebagai pelacur berharga Mahal Negeri Pakcik Sam. Wanita yang menyertai rumah pelacuran Manhattan Madam kepunyaan Kristin Davis tersebut dikenali sebagai wanita yang mempunyai pelanggan dari kalangan selebriti popular dan ahli politik. Si , Kristin Davis, bahkan sempat mencalonkan diri mereka sebagai gabenor New York.
Dalam wawancaranya dengan Touch Weekly Nici bercerita bahawa dia pernah terbabit dalam skandal ‘threesome’ dengan pemain bola sepak asal Inggeris tersebut tanpa menggunakan kondom atau apa bahan-bahan untuk keselamatan.
“Semua wanita bermimpi untuk bersama dia dan aku mendapat peluang itu,” kata Nici.
Nici mengaku sangat gembira boleh beromen dengan Beckham, salah satu lelaki yang menurutnya lelaki tertampan di dunia. Dia selalu memuji Beckham sebagai lelaki yang hebat. “Dia sangat hebat, lembut dan baik hati. Dia tahu apa yang dia lakukan, “kata Nici. Dalam laman peribadi Nici sendiri, www.irmanici.com, diumumkan berita pengakuan dirinya.
Setakat ini belum ada bantahan dari Beckham mahupun respons dari si isteri, Victoria. Kedua-dua pasangan selebriti tersebut, telah berkahwin selama 11 tahun dan telah dikurniakan tiga orang anak lelaki yakni, Brooklyn, Romeo dan Cruz. Bukan sekarang saja Beckham dikatakan curang. Sebelumnya, beberapa kali dia dikhabarkan terlibat dalam hubungan cinta, termasuk dengan salah seorang selebriti yang berasal dari Malaysia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar